9 תשובות
לא,
רק להורים שלי
זה לא טוב לספר לאנשים שיש לך טסט כי זה סתם מלחיץ עוד יותר
רק להורים שלי
זה לא טוב לספר לאנשים שיש לך טסט כי זה סתם מלחיץ עוד יותר
שואל השאלה:
נכון ^^
נכון ^^
אנונימית
לא
אם יש לך טסט בקרוב, אל תספרי
סיפרתי לאח שלי
והוא כבר דאג להפיץ
והוא כבר דאג להפיץ
עדיף שלא
כדי שיהיה פחות נורא אם נכשלים
כדי שיהיה פחות נורא אם נכשלים
כן
סיפרתי למשפחה וחברים על 2 טסטים מתוך שלושה, הראשון שעשיתי לא סיפרתי ונכשלתי בכל זאת.
ההמלצה של מורים לנהיגה היא לא לספר לא בגלל אמונה טפלה (מקווה שרשמתי נכון) אלא בגלל שאנשים שונים מגיבים בצורה שונה לפחד לאכזב את האנשים - אם מספרים, אז יש צפייה מסוימת מהסביבה לתשובה חיובית אחר כך וזה משהו שיכול להשפיע על רמות הלחץ.
סיפרתי למשפחה וחברים על 2 טסטים מתוך שלושה, הראשון שעשיתי לא סיפרתי ונכשלתי בכל זאת.
ההמלצה של מורים לנהיגה היא לא לספר לא בגלל אמונה טפלה (מקווה שרשמתי נכון) אלא בגלל שאנשים שונים מגיבים בצורה שונה לפחד לאכזב את האנשים - אם מספרים, אז יש צפייה מסוימת מהסביבה לתשובה חיובית אחר כך וזה משהו שיכול להשפיע על רמות הלחץ.
שואל השאלה:
צודקת^
תודהה
צודקת^
תודהה
אנונימית
רק לאבא שלי חוץ מזה לאף אחד ככה אם לא הייתי עובר אז הייתי מרגיש פחות רע והיה לי יותר מוטיבציה לטסט הבא
אבל ראשון גם באופנוע וגם ברכב אז זה היה הפתעה
אבל ראשון גם באופנוע וגם ברכב אז זה היה הפתעה