10 תשובות
נכון
מאוד מביך סתם שחקנים חמומי מוח כמו אנטולי
אנונימית
זה לא שהם עצבנים יותר זה פשוט שהם חסרי תרבות ומתנהגים כמו בבונים (אני מזרחי בעצמי אני טורקי)
אנונימי
נשמה אין פה שום דבר מביך, לא טוב לך? תתמודד בשקט
שואל השאלה:
^נראלי את אחת מהם
^נראלי את אחת מהם
אני באמת לא מבינה
זה אותו עיקרון כמו שאני אגיד ''אני אשכנזייה אז אני חכמה יותר''
העדה לא משפיעה על כלום
ואם אני אגיד את זה אנשים לא יקחו את זה בטוב
זה אותו עיקרון כמו שאני אגיד ''אני אשכנזייה אז אני חכמה יותר''
העדה לא משפיעה על כלום
ואם אני אגיד את זה אנשים לא יקחו את זה בטוב
אם אתם נפגעים ולוקחים ללב, השאלה מדברת עליכם.
^^שמעי אני לא אשכנזייה אבל אני יכולה להגיד לך שלפחות אצלנו במשפחה עצבים והצבע עור הייחודי זה כן משהו שעובר ומורגש אצל רוב המשפחה.
ולשאלתך- את יודעת מה ההגדרה של מביך? משהו לא בסדר שעשיתי בציבור. אני לא רואה בלהגיד משהו כזה על עצמך משהו מביך. לא טוב לך? יום טוב לך. באופן אישי אני לא רואה מהות לשאלתך.
ולשאלתך- את יודעת מה ההגדרה של מביך? משהו לא בסדר שעשיתי בציבור. אני לא רואה בלהגיד משהו כזה על עצמך משהו מביך. לא טוב לך? יום טוב לך. באופן אישי אני לא רואה מהות לשאלתך.
לדעתי יש בזה משהו, אבל אנחנו יותר ערמומיים אולי בגלל זה זה מתפרש כעצבניים
אנונימית
באותו הנושא: