9 תשובות
זה מספק
כן דיי קול
אני מפחד מאנשים כאלה
חחח גם אני זה פשוט מסקרן לראות מה יוצא ממני
בטח דנורמלי למה שלא חחח?
כל התנהגות היא נורמלית לדעתי, כי זה תלוי באדם, יש אנשים שזה נורמלי מבחינתם לא להסתכל, יש כאלה שכן..
כל התנהגות היא נורמלית לדעתי, כי זה תלוי באדם, יש אנשים שזה נורמלי מבחינתם לא להסתכל, יש כאלה שכן..
בעייני אנשים זה מוזר .
טיפה גם בעניי.
טיפה גם בעניי.
כן זה נורמלי
זה מספק
באותו הנושא: