10 תשובות
לא.
בגדול לא אבל לי קשה אז לא מקפידה
הכי לא! זה היום הכי עצוב בשנה וכדאי להקדיש אותו לצום ולחשוב כיצד נוכל לפזר אהבת חינם ולגרום למשיח לבוא
אבל זה הצום עצמו^
^^^
שואל השאלה:
אמאלה בסדר למה לצעוק אני שומרת תשעה באב בגלל זה שאלתי
אמאלה בסדר למה לצעוק אני שומרת תשעה באב בגלל זה שאלתי
אסור בכל שלושת השבועות
כן בעצם
יהיה מותר לשמוע כי המשיח כבר יבוא
יהיה מותר לשמוע כי המשיח כבר יבוא
^ בעזרת השם
לא, בהצלחה
באותו הנושא: