7 תשובות
לא נראלי
שואל השאלה:
זה היה ממש מאית שנייה באמת ניתקתי ממש מהר
אנונימית
אם לא היה ביפ אז לא
אם זה מהשיחות הרגילות ולא בוואטצאפ ולא היה אפילו צלצול אחד, זה לא נרשם ביומן שיחול ואין מה לדאוג
אמור להראות לו אלא אם כן זה היה במאית השנייה.
כן אבל מקסימום אם הוא ישאל תגידי שזה בטעות