5 תשובות
לא צריך לפרמט מכשיר mp3 - פשוט מחברים אותו למחשב ומוחקים את כל התוכן שלו, כמו כונן קשיח רגיל (אם הוא לא נפתח אוטומטית כשמחברים למחשב אז פותחים מ"המחשב שלי").
מערכת סטיפס
פשוט מוחקים את כל הקבצים מהמכשיר
תמחק את כל הקבצים שבמכשיר.
אנונימי
תמחוק את כל הקבצים שמבמכשיר:)
תרוקן אותו למחשב פשוט
באותו הנושא: