7 תשובות
לא, אין לי מה לעשות שם.
חדמש כן
הרבה יותר טוב מכאן
אני לא מכיר את המקום מעברי, ומעולם לא ביקרתי שם, לכן אין לי איך לענות על זה אבל המקום נשמע מעניין. בכל אופן זה תלוי באורך החיים באזור, התהלות חוקים וכדומה.
כן, הכי בעולם. החלום שלי מגיל שמונה בערךך. הןלכת להגשים את בחלום הזה עוד שנתיים פלוס מקווה