8 תשובות
שואל השאלה:
אם אני אהיה במאזן קלורי ניטרלי ואעשה אימוני כח זה יעבוד?
אנונימי
גירעון קלורי להכפיל גרמים של חלבון על כל קג בגוף
ואימוני משקולות או ריצות ארוכות
גירעון קלורי, אימוני כח איכותיים עם שאיפה להתקדם כל שבוע, כמות חלבון מספקת בערך 1.6 גרם ומעלה על כל קילו משקל גוף וזהו בעיקרון
שואל השאלה:
אבל אני לא רוצה לרדת במשקל אני חייב להיות בגירעון קלורי או שאני יכול ניטרלי?
אנונימי
אם אתה רוצה לרדת באחוזי שומן אתה חייב להיות בגירעון
לאכול קלוריות שמספיקות לשמר משקל גוף ולשלב גם קרדיו עם האימוני כוח
לאזן פחמימות ושומנים
שואל השאלה:
אני יכול נגיד לאכול את הכמות קלוריות שהגוף שלי שורף במנוחה ביום ולעשות אימוני כח? כי האימוני כח ישרפו קצת קלוריות ובימי מנוחה אני לא ארד סתם במשקל
אנונימי
זה שני תהליכים נגדיים, אי אפשר לעשות את זה אלא אם אתה מתחיל או בעודף משקל
אם תיהיה בגירעון קטן של כ100-200 עם אכילהמספקת של חלבון והגעה לכשל תוכל להעלות את מסת השריר ולרדת בשומן באופן איטי מאוד