11 תשובות
22:00 בשעון של ישראל
21:00 בשעון של איטליה
אני מקווה שאני לא היחידה שהולכת לצפות בזה ולבכות
ישש אני לא לבדד
שואל השאלה:
כנלל
אנונימית
כתבו פה כבר שבעשר בלילה חח אבל אני רוצה לשתף שגם אני הולכת לבכותת
אני באמת כל כך עצובה אבל כך כך שמחה בשבילו, אחרי שלוש שנים של הופעות!
אמאלה כןן וזאת הולכת להיות הופעה מטורפת היום
כןן אני כל כך מחכה לראות מה הולך להיות
זה היה הדבר הכי מושלם ועצוב שראיתי אוףף זה נגמר
כןן ואיך שהוא בכה!! זה שבר אותיייי
ושהידיים שלו רעדו... בא לי לחבק אותו
יואוו כןן