8 תשובות
כן אבל ממש ממש קטן
יאא גם אני נתקעת שם טיסה ראשונה
מתי את טסה אולי ניפגש
ואמרו לי שממש קטן שם
שואל השאלה:
זה לא טיסה ראשונה שלי
פשוט לא טסתי כבר הרבה זמן
ואני טסה ברביעי בבוקר
אנונימית
אז לא ניפגש
שואל השאלה:
נו באמת
עד שאני טסה אני נדפקת בטרמינל 1
אנונימית
כן קטן
כן אבל הוא פח
הוא קטן אבל יש שם דברים