8 תשובות
כן אבל ממש ממש קטן
יאא גם אני נתקעת שם טיסה ראשונה
מתי את טסה אולי ניפגש
ואמרו לי שממש קטן שם
מתי את טסה אולי ניפגש
ואמרו לי שממש קטן שם
שואל השאלה:
זה לא טיסה ראשונה שלי
פשוט לא טסתי כבר הרבה זמן
ואני טסה ברביעי בבוקר
זה לא טיסה ראשונה שלי
פשוט לא טסתי כבר הרבה זמן
ואני טסה ברביעי בבוקר
אנונימית
אז לא ניפגש
שואל השאלה:
נו באמת
עד שאני טסה אני נדפקת בטרמינל 1
נו באמת
עד שאני טסה אני נדפקת בטרמינל 1
אנונימית
כן קטן
כן אבל הוא פח
הוא קטן אבל יש שם דברים
באותו הנושא: