14 תשובות
mater of pupets הכי קלאסי
אנונימי
ride the lightning
מאסטר
master of puppets
ride the lightning
ויש פה הרבה אנשים שיאמרו master of puppets בגלל הסדרה הזו
^
מי שאומר את זה זה ילדים מהפאנדום המגעיל הזה של stranger things
שמכירים את זה רק בכלל המטאלהאד שהופיע בקושי עשר דקות או משהו על המסך
ride the lightning!
ride the lightning
ride the lightning
ride the lightning כולם שירים שהכי כיף לשמוע. master of puppets השירים שהכי מושקעים, יצירה אומנותית...
אהה, רגע, מדברים על השירים או האלבומים?
אם האלבומים אני יותר אוהב את ride, אבל אם מדובר על השירים אש מאסטר כמו בתגובה הקודמת
^^^לא בהכרח קשור לדברים מוזרים, master of puppets זה אלבום מטורף ודווקא שאר השירים באלבום הרבה יותר טובים לדעתי משיר הנושא חח, אבל עדיין ride the lightning לוקח.