17 תשובות
כן!! ולמזלי לא עניתי על חקירה בבגרות וזה הציל לי את החיים
אנונימית
ממלא אנרגיה :)
הזכרת לי עכשיו לעשות את העבודה קיץ ששכחתי ממנה לגמרי
זה חומר שנמאס די מהר באמת אבל אין בו רוב הזמן שום טריקים מיוחדים והוא ברובו טכני ככה שזה בסדר גמור
רגע אני חשבתי שיש רק פונקציות וזהו
מה קשור עכשיו חקירות פונקיצות נו אל תעשי לי את זה גם ככה אני גרועה במתמטיקה ואני ופונקציות זה לא הולך ביחד
באיזה כיתה מתחילים ללמוד את זה
שואל השאלה:
נכון):^^
שואל השאלה:
נראה לי כיתה י כמובן שזה תלוי
לא נורא, יש בעיות תנועה וזה מגניב
בעיות תנועה ובכללי כל הפרק הראשון של הבגרות הוא אהבת חיי
אנונימית
אל תקשיבי להם
חקירה זה נושא מעניין ומגניב!
הפרק השני הוא אהבת חיי
כן זה מייאש באיזשהו שלב
אבל זה גם כיף כי לא צריך
לחשוב יש שלבים הולכים לפי זה וזהו
בגלל זה בבגרות הרוב בוחרים את זה
של 4 יח"ל זה ממש נחמד אבל משעמם :(
ממש
אחוש
כן אבל הז הנושא שהכי אהבתי לעשות אותו בבגרות והוא כמעט ולא קשה בכלל