40 תשובות
קרה גם לרוב קארדשיאן
הגיוני לצערי
מקווה שיהיה יותר טוב 3>
מקווה שיהיה יותר טוב 3>
זה הגיוני אבל תרים את עצמך, אף אחת לא שווה את הבריאות הנפשי שלך
הגיוני. קח את הזמן. אתה רק תצא מזה חזק יותר
שואל השאלה:
אני מרוסק לא יודע להמשיך הלאה
אני מרוסק לא יודע להמשיך הלאה
אנונימי
אכילה רגשית כן קורה
כן זו אכילה רגשית
מבאס אבל לא נורא.
זה עובר עם הזמן
מבאס אבל לא נורא.
זה עובר עם הזמן
הגיוני, ואני ממש מצטערת. תזכור שזמן מרפא את הכל
הגיוני אבל אל תשאב לזה צא תעשהספורט תצא עפ חברים לך לחדר כושר זה ירים לך את המצב רוח
shit happens. אל תתן לזה לעצור אותך תמצא תחביב תקרא ספרים תלמד שפה חדשה לך לחדר כושר. כל עוד משהו מעסיק אותך זה יהיה פחות כואב
עכשיו אתה מרוסק אבל בסוף הכול יעבור
לכולם יש רגעים כאלה
אל תהיה קשה עם עצמך
לא התאמתם ברגע הזה בחיים
יש לך חיים שלמים לפניך
אל תאשים את עצמך על דברים שאתה לא שולט בהם. זה קשה אבל להתמודד עם הרגשות עדיף מלהדחיק אותם...
לכולם יש רגעים כאלה
אל תהיה קשה עם עצמך
לא התאמתם ברגע הזה בחיים
יש לך חיים שלמים לפניך
אל תאשים את עצמך על דברים שאתה לא שולט בהם. זה קשה אבל להתמודד עם הרגשות עדיף מלהדחיק אותם...
שואל השאלה:
ואיך להתמודד עם הפרידה? היא לא רוצה לחזור בכלל
ואיך להתמודד עם הפרידה? היא לא רוצה לחזור בכלל
אנונימי
אתה לא צריך לרצות שהיא תחזור תמשיך הלאה ושוב תצא אל תשאב לדכאון שאתה עובר כפי שאתה אומר צא החוצה חברים ספורט בסוף זה יעבור
להמשיך הלאה
אין מה לחזור עכשיו
לנסות למצוא תחביבים חדשים
לבלות עם חברים
לראות סדרות/לקרוא ספרים
לישון הרבה
מקלחות ארוכות
הרבה מוזיקה
הליכות
לבלות עם משפחה
לבכות
לבכות
לבכות
אין מה לחזור עכשיו
לנסות למצוא תחביבים חדשים
לבלות עם חברים
לראות סדרות/לקרוא ספרים
לישון הרבה
מקלחות ארוכות
הרבה מוזיקה
הליכות
לבלות עם משפחה
לבכות
לבכות
לבכות
וואי אני מבינה ממש אולי תנסה להעסיק את עצמך בדברים
שואל השאלה:
אני עכשיו יושב לבד בבית בחדר ואין מי שיצא איתי כל הסופשים היתי סביבה ופתאום חסרה לי בגלל הפרידה מבינים? בגלל זה נופל לאכילה מנחמת ואפילו עצב
אני עכשיו יושב לבד בבית בחדר ואין מי שיצא איתי כל הסופשים היתי סביבה ופתאום חסרה לי בגלל הפרידה מבינים? בגלל זה נופל לאכילה מנחמת ואפילו עצב
אנונימי
כמה זמן הייתם ביחד?
זה באמת כואב... בסופו של דבר אכילה מנחמת זה בסדר לפעמים הבעיה היא שזה לא באמת מרפא אתה יודע? זה לא ממש ממלא את הכאב
אין לך אף אחד שאפשר לפנות עליו ולדבר? זה קשה לבד
אין לך אף אחד שאפשר לפנות עליו ולדבר? זה קשה לבד
כן
כן אחי מצטער לשמוע
ברור שזה הגיוני זה קורה להרבה אנשים
קוראים לזה אכילה רגשית ולגבי זה שנכנסת לדיכאון בגללה תדע שאתה אחלה גבר, זה מראה שהיא הייתה חשובה לך מקווה שהיא בכתה לפחות או משהו, אם לא היא לא שווה אותך תאמין לי
קוראים לזה אכילה רגשית ולגבי זה שנכנסת לדיכאון בגללה תדע שאתה אחלה גבר, זה מראה שהיא הייתה חשובה לך מקווה שהיא בכתה לפחות או משהו, אם לא היא לא שווה אותך תאמין לי
גם אם היא בכתה היא עדיין לא שווה אותך
הכל טוב זה בסדר לאכול הרבה ולהשמין.. תלוי איך אתה עם הגוף שלך.. זה טבעי לגמרי
קרה לי גם עליתי כבר עשר קילו
הגיוני , קורה לכולם אכילה ריגשית , אל תדאג. פרידה זה מבאס אבל זה יעבור ואתה לא תשאר במצב הזה לנצח . בנתיים עדיף שתנסה להתעודד , לעזור לעצמך , לעשות דברים שמשמחים אותך ויגרמו לך לחשוב על דברים אחרים , להיות עם אנשים שעושים לך טוב ולנסות להתקדם הלאה בחיים.
הגיוני לחלוטין, קרה לי אותו הדבר
זה מצב לא פשוט, צריך ללמוד למצוא את הכוחות ודברים אחרים להתעסק ולהנות מהם
מקווה שתצא מזה מהר ותמצא את האושר שלך מחדש בתוך עצמך.
זה מצב לא פשוט, צריך ללמוד למצוא את הכוחות ודברים אחרים להתעסק ולהנות מהם
מקווה שתצא מזה מהר ותמצא את האושר שלך מחדש בתוך עצמך.
אנונימית
אכילה רגשית זה לא פתרון
לא בקטע של שמנפוביה
אבל האוכל לא יעזור להתמודד עם הבדידות והלב השבור
כי לאוכל אין רגשות
אולי היו לו פעם אבל כבר אין לו
לחברים שלך ולמשפחה שלך יש רגשות דבר איתם, שתף אותם בכאבך
לשאלתך האם זה הגיוני
פאקינג כן
לא בקטע של שמנפוביה
אבל האוכל לא יעזור להתמודד עם הבדידות והלב השבור
כי לאוכל אין רגשות
אולי היו לו פעם אבל כבר אין לו
לחברים שלך ולמשפחה שלך יש רגשות דבר איתם, שתף אותם בכאבך
לשאלתך האם זה הגיוני
פאקינג כן
לא.
הגיוני לגמרי. פרידה מקשר משמעותי היא נקודת שבר רגשי. חשוב לנקות את הלב הראש והחדש מגל מה שהיה קשור אליה כדי לפנות מקום לאהבה יעשה. ייקח קצת זמן. אבל יש לך תהליך משלך לעשות. תחזור לעצמך לאט לאט. תתחיל בזה שלפני כל פעם שאתה רוצה לאכול משהו. שתה כוס מים ותגיד לעצמך אני אהיה בסדר גמור! תתחיל להרים לעצמך וזה יצליח!
ברור ולגמרי לגיטימי
מקווה שהמצב יתשפר
מקווה שהמצב יתשפר
כן,
לכל מי שאמר שלא פרידה יכןלה לגרום לדיכאון ואחת מדרכי ההתמודדות זה אכילה רגשית ולהמנע מפעילות הרבה פעמיים אז ברור שזה הגיוני.
לכל מי שאמר שלא פרידה יכןלה לגרום לדיכאון ואחת מדרכי ההתמודדות זה אכילה רגשית ולהמנע מפעילות הרבה פעמיים אז ברור שזה הגיוני.
ברור שהגיוני אבל זה לא מצב מועיל, זה רק מוריד אותך לתחתית ולא יוצא מזה באמת משהו.
אני ממליצה לטפל בזה, להתחיל אולי לשתף את הקרובים בכאב שלך/ללכת לפסיכולוג. לנסות לשנות את הסדר היום יומי לטובה, לעשות בו פעולות יותר מועילות ולהתמקד בדברים שגורמים לך לשמחה, למרות חוסר החשק - תאמר לעצמך לעשות בלי יותר מדי מחשבה. תתאמן, תצייר, תלמד, תקרא, תטייל, תעבוד. תעשה דברים, תעסיק את מחשבותייך ואל תיפול לשליליות. פרידה זה קשוח במיוחד מאדם שמתחברים אליו, אבל יהיה בסדר ואתה תמצא את עצמך מחדש ברגע שתתחיל ולא תוותר.
הזמן מרפא את הכאב, אני בטוחה בזה.
אני ממליצה לטפל בזה, להתחיל אולי לשתף את הקרובים בכאב שלך/ללכת לפסיכולוג. לנסות לשנות את הסדר היום יומי לטובה, לעשות בו פעולות יותר מועילות ולהתמקד בדברים שגורמים לך לשמחה, למרות חוסר החשק - תאמר לעצמך לעשות בלי יותר מדי מחשבה. תתאמן, תצייר, תלמד, תקרא, תטייל, תעבוד. תעשה דברים, תעסיק את מחשבותייך ואל תיפול לשליליות. פרידה זה קשוח במיוחד מאדם שמתחברים אליו, אבל יהיה בסדר ואתה תמצא את עצמך מחדש ברגע שתתחיל ולא תוותר.
הזמן מרפא את הכאב, אני בטוחה בזה.
כן קוראים לזה אכילה רגשית אל תקח את זה קשה
כי כנראה היית שקוע בבעיות שלך והשתנה לך האישיות לגמרי. זה לא בהכרח בגלל שכלית במשקל. לך תתאמן, תשיג תראפיה, אל תשים ז על בנות, לך תתאמן, ואז תראה איך כולם רצים אליך.
ואתה חושב עליה ומשמין זה לא הגיוני, אלא אם כן אתה אוכל משעמום או בגלל שאתה מרגיש ממש רע עם זה.
שוב זה לא הגיוני
שואל השאלה:
תודה לכולם על התגובות מקווה שאהיה בסדר כי מאוד קשה לי לנתק ממנה את המחשבות כל יום, היא פשוט לא יוצאת לי מהראש מנסה להשתדל לא לכתוב לה אך מנסה וכותב בתקווה ותסכים לחזור
תודה לכולם על התגובות מקווה שאהיה בסדר כי מאוד קשה לי לנתק ממנה את המחשבות כל יום, היא פשוט לא יוצאת לי מהראש מנסה להשתדל לא לכתוב לה אך מנסה וכותב בתקווה ותסכים לחזור
אנונימי
אני מקווה בישבילך שתרגיש טוב
אח שלי לך לחדר כושר ותראה לה מה היא פספסה! אל תאכל את עצמך תשקיע ותרכז בעצמך כי אתה בן אדם בפני עצמו ולא צל של מישהי יאללה בהצלחה אחי
זה לא הגיוני תוציא את הכעס והעצב על אימונים ואל תאכל עד שמקרקרת הבטן