8 תשובות
נה נשים 24/7 בטלפון
סוג של אבל זה סימן שהיא אולי לא בקטע או שעובר עליה משהו (לא חייב אבל שווה בדיקה)
שואל השאלה:
אבל אני באמת לא מבין אני מציע לה להיפגש איתי והיא מסכימה לזה אבל לא עונה להודעות לפעמים סעמק
אנונימי
כן, החיים הם לא בתוך הטלפון.
נכון שרוב החיים אנחנו מתעסקים בו אבל יש לנו חיים חוץ ממנו, זה נורמלי לגמריי ודרך הגב הבחור הזה שאמר שנשים 24/7 בטלפון רק שתדע שיש רק כמה בנות כאלה וגם להן יש פעמים שהן לא נוגעות בו.
אז קיצר לא ניראלי שזה שקר
וחוץ מזה אתה לא יודע מה עובר עליה, אוליי קרה לה משהו בבית. או שסתם לא היה לה כוח לעולם.
אתה לא צריך להיבהל מכל פעם שהיא קצת נעלמת
לא ממש אמין אלא אם כן יש הסבר מפורט יותר
לא כזה אמין
אמין, יכול להיות שקרה לה משהו. החיים לא רק בטלפון ולא תמיד יש זמן להיות בו.