7 תשובות
וואו. לא. אני לא אוהבת אותה
אני לא מצדיקה אותה, אני חושבת שהיא לא צריכה להתערב
ואני לא כל כך אוהבת את סתיו.
אני לא סובלת את סתיו
סתם קנאית לא סובלת אותה
לא מצדיקה ואני לא סובלת אותה, וכל החדשים שעכשיו מלקקים לה מתייפיפים אחושרמוטה.
אנונימית
נו והיא לא צודקת? מה גבר בן 33 עם ילד עושה עם בת 21 שרק סיימה צבא? ברור לכם שהוא ניצל אותה בשביל להיכנס לאח הגדול?
אנונימית
^ זה לא משנה מה היא חושבת היא לא אמורה להתערב, ודי כבר להצדיק כל דבר שהיא עושה. גם אם אתם אוהבים אותה, מרחמים עליה ומתייחסים אליה כאילו היא הקורבן של הבית, יש דברים שהם לא בסדר שהיא עושה ואתם מצדיקים את הכל, זה כבר לעבוד על עצמכם..
אנונימית