7 תשובות
לעבוד
אנונימית
להמשיך להשתעמם כי משלמים לך עח זה
שואל השאלה:
אני מתנדבת במד"א
אין לנו קריאות
אנונימית
להיות בטלפון
לעשן
לדבר עם חברים
לאכול
לבהות בקיר ולשכוח במחשבות
לקרוא ספר
לכתוב
לצייר
^סליחהה אל תעשני
כל מי שאני מכירה במד''א מעשן אז הנחתי כך
אבל את יודעת איך אומרים, אנשים חזקים נלחמים בסרטן אנשים חלשים מפסיקים לעשן
טוב סליחה עזבי מה אכפת לך
לא רוצה אל תעשני אני גם כמעט לא מעשנת סתם משהו לעשות להעביר את הזמן היא כתבה שמשעמם לה^
סטיפס,אינסטגרם,טיקטוק,טוויטר