8 תשובות
שואל השאלה:
כן או לא? מה זה עושה בכלל כשסוגרים?
כן או לא? מה זה עושה בכלל כשסוגרים?
לא חייב אבל חשוב לערבב
אני חושבת שזה יותר מהיר כשסוגרים אבל לא בטוחה
אם היא מתבשלת עם רוטב אז כן
אם היא במים בשביל שיתרכך אז לא
אם היא במים בשביל שיתרכך אז לא
כן ככה האדים ישמרו והפסטה תוכל להתבשל הרבה יותר מהר
כן
לא
לא לסגור את הסיר, כן לערבב
באותו הנושא: