8 תשובות
האמת שדווקא יש פה כאלה בגילי ויותר גדולים בשפע
תתפלאי יש פה הרבה אנשים גדולים שגם שואלים דברים .חוץ מזה יש לפעמים יותר ניסיון או חוו יותר דברים בחיים שזה תורם גם לתשובות לשאלות שלכם , בלי כל זה אין לי באמת מה לחפש פה
אנונימי
אין לי חיים
אנונימית
לצחוק על הילדים
סתם, סתם מעביר את הזמן
סתם, סתם מעביר את הזמן
להעביר את הזמן, בעיקר
גם אני שואלת
איך שאני רואה את זה גם בני 17 הם ילדים
ראיתי כאן גם בני 30
באותו הנושא: