6 תשובות
אין מטען?
תנסי לעשות חיסכון בחשמל ותורידי בהירות...תשלחי הודעה למישהו מהמשפחה שלך שאין לך טעינה אז שלא ייבהל אם לא תעני לו להודעות
בטוח אין? וואי וואי פעם הבאה תקחי איתך מטען תמיד
אל תהיי בטלפון שימי חיסכון בסוללה ומורידים את הבהירות
פעם הבאה תקחי איתך מטען תמידד
תמצאי בבית ותגידי להורים שאת מצטערת שלקחת להם והיית חייבת גם אם היה קורה משהו
משתתף בצערך. עד מתי הבייביסיטר?