9 תשובות
מה?
למה שתרצה? מה יצא לך מזה
אל, זה לא יהיה טוב
תעשה מה שאתה רוצה.
אבל לא זה .!
איכ אל תעשה את זה
אנונימי
סתם יוביל לשטויות
אל .
זה כי "אי אפשר" אז תמיד יש את הרצון אבל אל תעשה את זה
קורה לי גם, אבל זה לא משנה אני לא אחפש בחוץ באמת כי חבר שלי מדהים
זה שזה עולה לך לראש לא אומר שהפסקת לאהוב אותה או שאתה באמת רוצה להחליף אותה
תבנה את הבטחון שלך כי זה קשור לזה בהרבה מהמקרים, אתה לא באמת צריך את האישור של הבנות האלה יש מישהי שאוהבת אותך וחושבת עליך כל הזמן
תעריך
אנונימית
אולי אתה חושב שיש להן משהו שלחברה שלך אין הדשא של השכן ירוק יותר
באותו הנושא: