5 תשובות
כן שילוב ממש מעניין, בהצלחה!
מהניסיון שלי ביולוגיה היא מאוד מעניינת וגם גיאוגרפיה היא עוד 5 יחידות פחות או יותר בחינם. בהצלחה!!
כן, אני בביולוגיה וזה היה ממש מעניין בכיתה י
בהצלחה!!!
בהצלחה!!!
שואל השאלה:
תודה רבהה אין אצלנו גיאוגרפיה חח אבל עם ביולוגיה היסטוריה והמגמה המובנית יש לי 13 או 12 יחידות אם אני לא טועה
תודה רבהה אין אצלנו גיאוגרפיה חח אבל עם ביולוגיה היסטוריה והמגמה המובנית יש לי 13 או 12 יחידות אם אני לא טועה
אנונימית
פצצה. בהצלחה
באותו הנושא: