20 תשובות
את אם אוכלת 500 קלוריות ביום את לא קיימת
לא הבנתי את השאלה..

למה שתצטרכי לשרוף קלוריות??
אנונימית
שואל השאלה:
^מה יש להסתבך? אם אני אוכלת הרבה קלוריות אז אני צריכה לשרוף יותר באימונים?
אנונימית
^את לא יכולה לאכול רק 500 קלוריות ביום
את צריכה הרבה יותר
למה את חושבת לעזעזל ש500 קלוריות זה הרבה?????
מי הכניס לך את זה למוח? 500 זה כלום
אנונימית
כפרה 500 זה שליש ממה שצריך
בעיקרון אם את אוכלת הרבה קלוריות את צריכה לשרוף יותר באימונים אבל ממש לא במקרה שאת אוכלת 500 קלוריות.. זה ממש טיפה
אנונימית
שואל השאלה:
^סוף סוף מישהו ענה על השאלה כמו שצריך תודה.
אנונימית
^^לא ממש מדויק חלילה לא מזלזל אך רוצה לדייק

אם את רוצה להוריד אחוזי שומן בגוף
את צריכה לאכול פחות קלוריות ממה שהגוף שלך מוציא
לדוגמא הגוף של יוסי מוציא 2000 קלוריות ביום, יצטרך לאכול בין 1500-1700 קלוריות כדי להוריד אחוזי שומן

את יכולה להוסיף אימוני אירובי כדי להוציא יותר קלוריות אך זה רק בונוס ולא חובה
וגם אם לא תאכלי פחות קלוריות ממה שהגוף מוציא, זה לא יעזור לך

לדוגמא הגוף של יוסי מוציא 2000 קלוריות ביום
והוא עושה אימון, ומוציא עוד 300 קלוריות
אז הגוף של יוסי מוציא 2300 קלוריות ובכך הוא יכול לאכול גם 2000 ולרדת באחוזי השומן
אבל אם יאכל 2400 למשל, לא יוריד באחוזי השומן אלא יעלה למרות האימון
^^אם התכוונת אליי אז בשמחה נשמה❤
עניתי בשביל לעזור אבל ממש לא בשביל שתעשי דברים שיפגעו בעצמך או שתתחרטי עליהם

שמרי על עצמך כי את חשובה לעולם
אנונימית
שואל השאלה:
^אני לא פוגעת בעצמי ואני לא התחרט על זה
אנונימית
^אם את אוכלת 500 קלוריות ביום את פוגעת בעצמך
^נכון
בבקשה אל תעשי את זה
500 קלוריות=להרעיב את עצמך=לפגוע בעצמך
אנונימית
שואל השאלה:
לא אכפת לי
אנונימית
שואל השאלה:
גם ככה אני מפחדת מאוכל
אנונימית
שמע לא אכפת לה היא אומרת
למה? אוכל זה דבר נדיר את לא צריכה לפחד להכניס אותו לגוף שלך כי בשביל זה הוא נועד
אנונימית
שואל השאלה:
אוכל זה משמין
אנונימית
אני מבין את זה שלא אכפת לה כי הראש שלה ישר להורדה באחוזי שומן וזה כנראה בעיה אצלה ואני מבין

אבל את צריכה גם להבין, שאת יכולה לקבל תוצאה הפוכה ממה שרצית או בעיות כשאת לא נותנת לגוף שלך מספיק אנרגיה

במיוחד בגילאים האלה
אני מקווה שתצליחי להבין שאת גורמת רק נזק, ואת יכולה לרדת באחוזי השומן בצורה הרבה יותר טובה כשאת מורידה בין 300-500 קלוריות ממה שהגוף שלך מוציא
עדיף שתלכי לתזונאית או בעל מקצוע בנושא
ואוכל זה לא משמין
יש מאכלים שיש להם הרבה קלוריות כן
אבל זה לא משמין
אם תגיעי בסוף יום ליותר קלוריות ממה שהגוף שלך הוציא, את תעלי באחוזי השומן