37 תשובות
טיפולי המרה זאת התשובה הנכונה ביותר
אנונימי
אבל כבר שאלת את זה, מה הטעם לשאול שוב ושוב
שואל השאלה:
^אנונימי מה זה?
^אנונימי מה זה?
אנונימי
וואלה לא אין לי מושג.
נראה לי דמי גירל
כאילו יש סיכוי
כאילו יש סיכוי
אתה מרגיש יותר בת אבל גם בן ?
שואל השאלה:
^קיטו כן
^קיטו כן
אנונימי
לא חושב שיש מילה להרגשה של גם בן וגם בת מגדירים יותר לפי משיכה לכן אני לא יודע אם יש
לפי המשיכה שלך יש הגדרה
איזה כיף זה הכי הרבה פלוסים שהיו לי אי פעם
אנונימי
אז אתה נמשך רק לבנים או לבנות או לשתיהם
שואל השאלה:
שניהם
שניהם
אנונימי
אז זה לפי מה יותר
אנונימי
אז לפי הידע שלי ההגדרה זה בי (ביסקסואל)
שואל השאלה:
לא זה פאן
לא זה פאן
אנונימי
אם אתה נמשך גם לבנים וגם לבנות אז ההגדרה היא ביסקסואל
אנונימי
שואל השאלה:
או פאן
או פאן
אנונימי
אין דבר כזה "הומופובים" אנחנו לא פוחדים מהומואים, אנחנו שונאים אותם! ולכן ההגדרה היא אנטי-להט"בים
אנונימי
גם אנחנו שונאים אותכם הדדי
אנונימי
שואל השאלה:
מאנונימי איזה חכם
מאנונימי איזה חכם
אנונימי
שתיכם אנונימי..
אנונימי
אבל זה נכון הומופוב זה מונח לא נכון להגיד
ביג'נדר?
"בִּיגֶ'נדֶר הוא מונח המתאר אדם בעל שתי זהויות מגדריות נבדלות, במקביל או באופן המשתנה בזמן. המושג ביג'נדר נכלל תחת הקשת הטרנסג'נדרית. ויקיפדיה."
"בִּיגֶ'נדֶר הוא מונח המתאר אדם בעל שתי זהויות מגדריות נבדלות, במקביל או באופן המשתנה בזמן. המושג ביג'נדר נכלל תחת הקשת הטרנסג'נדרית. ויקיפדיה."
אולי דמיגירל?
קישורים מצורפים:
kito, להט"ב זה לא רק משיכה מינית
זה גם זהות מגדרית
זה גם זהות מגדרית
אני יודע פשוט מאיך שאני מכיר את זה מגדירים לפי משיכה אבל הבנתי שזה טעות
יכול להיות שאתה ביג'נדר זה מישהו שמרגיש שהוא שתי המגדרים במקביל או פעם אחת בן פעם אחת בת תחפש על זה בויקיפדיה יש שם קצת יותר מידע
דמי גירל.
יש טיפולי המרה הכל יסתדר
טיפולי המרה שהוכחו כגורמים להתמכרות לסמים, פגיעה עצמית, והתאבדות?
ואיי מי שאומר טיפולי המרה די כבר
אז אתה מרגיש 70% בת, בסדר... אז תראה, כנראה שנולדת בטעות בן, ואתה אמור להיות בת בכלל! אתה חייב לעשות עם זה משהו.
אז זה מה שאני מציע לך לעשות:
תיקח את כל ה-30% הגברי שלך, כמו זקן, שיער ידיים, זנב, קרניים וכנפיים - וזרוק לפח!
הופ! מי היה מאמין? אתה 100% אישה!
עכשיו כל מה שחסר לך זה רק שכל ואתה תהיה אישה לתפארת!
אז זה מה שאני מציע לך לעשות:
תיקח את כל ה-30% הגברי שלך, כמו זקן, שיער ידיים, זנב, קרניים וכנפיים - וזרוק לפח!
הופ! מי היה מאמין? אתה 100% אישה!
עכשיו כל מה שחסר לך זה רק שכל ואתה תהיה אישה לתפארת!
דיי בטוחה שקוראים לזה דמיגירל
או ביג'נדר
אבל למה את.ה צריך.ה הגדרות? תהי.ה מיש שאת.ה רוצה להיות, הגדרות זה מיותר.
או ביג'נדר
אבל למה את.ה צריך.ה הגדרות? תהי.ה מיש שאת.ה רוצה להיות, הגדרות זה מיותר.
^האנונימי הראשון
דבר ראשון, שקט. הוא.יא ביקש.ה שלהטבופובים לא יכנסו, למה נכנסת? וחוץ מזה, טיפולי המרה זה דבר נוראי.
דבר שני, טיפוליי המרה זה על נטייה מינית ולא על זהות מגדרית, אז זה אפילו לא קשור.
דבר ראשון, שקט. הוא.יא ביקש.ה שלהטבופובים לא יכנסו, למה נכנסת? וחוץ מזה, טיפולי המרה זה דבר נוראי.
דבר שני, טיפוליי המרה זה על נטייה מינית ולא על זהות מגדרית, אז זה אפילו לא קשור.
איך להתייחס אליך? כבן או כבת?
שואל השאלה:
^בת כרגע
^בת כרגע
אנונימית
אני חושבת שדמי גירל
באותו הנושא: