11 תשובות
כי זה אומר שתנובה צריכה ליצור עוד פס יצור בשביל חלב לא כשר ולמה לה לעשות את זה אם אין שום הבדל בין חלב כשר ללא כשר
שואל השאלה:
^ ככה כל הלקוחות יוכלו להנות ממוצרי תנובה ולא רק מי שאוכל כשר/לא כשר
אנונימי
רוב החברות יודעות שזה לא ריווחי ברוב במקרים אז לא עושוצ ואני חושב שחברה ישראלים לא יגולה לעשות במפעל משהו כשר ומשהו לא
גם לגוים שאוכלים לא כשר רין הבדל בין חלב כשר ללא כשר בבחינת הטעם אז זה לא משנה
אבל לכל מי שאוכל כשר זה לא משנה ולכל מי שאוכל לא כשר זה גם לא משנה.
שואל השאלה:
אבל נניח יש חלב תנובה שהוא כשר, אם אני רוצה חלב לא כשר אני אצטרך לקנות חלב לא של תנובה. מה אם אני כן רוצה חלב תנובה?
פיתרון: תנובה צריכים לייצר קרטון חלב כשר וקרטון חלב לא כשר.
זה הכל :)
למה זה לא קורה?
אנונימי
כי אף אחד לא כופה על אף אחד לקנות מחברה מסוימת היא מייצרת בשביל מי שכן קונה ממנה
מה זה כופה?
לא רוצה אל תקנה

כשחברה שמה כשרות זה נטו כי זה רווחי לה, ובדיוק כמו שחברות כופות עליך לקנות רק פסטה עיגולים למשל ככה הן יכולות לכפות עליך לקנות רק כשר/לא כשר

לא רוצה אל תקנה
אממ חלב תנובה הוא תמיד כשר כי ככה.. כאילו זה בסה"כ חלב וגם יש שם יהודים ככה שזה כשר וזה לא חלב נוכרי.

לגבי בשר כי הרוב במדינה יהודים ואנחנו מדינה יהודית אז שוחטים בשחיטה כשרה כי זה יותר רווחי להם, ככה כולם יכולים לאכול, גם מי ששומר כשרות וגם מי שלא. בכפרים ערבים יש בשר לא כשר בשחיטה לא כשרה..
וחוץ מזה בכל בית מטבחים שהוא כשר ברגע שיש בהמה או עוף פסולים (לא כשרים) אז מוכרים אותם לערבים כי זה יותר ריווחי להם
זה שיכול כלכלי
אם בעל עסק יודע שמשהו כמו 80 אחוז מההכנסות שלו זה מאנשים שומרי כשרות - מן הסתם שתהיה תעודת כשרות
אם בעל עסק יודע שרוב מוחלט של הלקוחות שלו לא שומרים כשרות - לא בהכרח תהיה תעודת כשרות
אין סיבה לדבר הזה כי בשביל כשרות צריך קו ייצור נפרד, כלומר פי שתיים עלות בשביל אותו מוצר רק שחצי מהתפוקה לא תתאים לחלק מהאוכלוסייה. אני מסכים שאין טעם בכשרות אבל הרעיון של לייצר גם וגם הוא טיפשי ובזבזני אחי
באותו הנושא: