5 תשובות
וואי אני מעדיפה לחכות שירד כל ההייפ סביב הסרט ורק אז ללכת, לא רוצה שיהרסו לי את החווייה של הסרט עם כל העומס וההתלהבות בטח יהיה גם רועש, ככה לפחות היה במיניונים..
אני אלך נטו בגלל מרגו רובי
אבל אופייהמאופנהיימר באותו יום ואין סיכוי שאני מפספס את זה
כולם הולכים ביום חמישי
יום חמישי זה הבכורה
אני באה ב21
אני הולכת היום d: