7 תשובות
נגד, כי זוגיות בגיל ההתבגרות זה להצגה
אבל מצד שני בעד, כי זה מבגר ולומדים מטעויות
אנונימית
בעד, כדי להכיר במיניות של אחד השני ו"לפרוק" את ההורמונים שבגילאים הללו.
אנונימי
נגד. לדעתי בנים בגיל הזה לא רציניים בכלל, נגיד אני מכירה מקרה שחבורת בנים עשו התערבות עם אחד מהחברים שלהם אם הוא יצליח להשיג איזה ילדה.
. וכולם סוטים וכל זה.. עדיף לחכות לגיל המתאים.
אנונימי
בגיל ההתבגרות היו לי 5 מערכות יחסים, זה בזבוז זמן, וזה סתם פוגע בך כי בגיל הזה עוד מחפשים את היופי והחיצוניות.. עדיף להיות חופשיים ולקחת את הזמן
מצד שני אני גם בעד כי יש זוגות שבאמת אוהבים זה את זה, אני וחבר שלי כבר 4 שנים ביחד
בעד - כי זו תקופת ההתבגרות,
רוצים לנסות כל מיני דברים, ואהבה לפעמים משכיחה צרות אחרות.

נגד - כי כשנפגעים זה לא כ"כ נעים,
לפעמים אחד הצדדים רוצה דברים שהשני לא מוכן להם; אז זה בעייתי במיוחד בגיל ההתבגרות,
כמו שאהבה יכולה להשכיח צרות אחרות, היא גם יכולה לגרום לנו פחות להתרכז בלימודים נגיד
נגד! כי אחרי זה שנפרדים ניפגעים ובוכים ומדרדרים ועד שמתאוששים מזה וסתם מיוצר הרי זה לא שאם נהיה חברים בגיל 13 או 16 אז נתחתן