7 תשובות
לפחות זה דעתי כן
אבל תאכלי כמה שבא לך כי מה זה משנה
אז את לא אוכלת מספיק
שואל השאלה:
מה זה המון
בדרכ אני אוכלת חצי מזה
אנונימית
נראלי זה סבבה זה לא הרבה נגיד אני לא הייתי שורד אם זה היה הארוחת בוקר שלי
שואל השאלה:
אני מנסה להוריד במשקל אז כן משנה..
כן זה הרבה קלוריות?
אנונימית
לא הרבה בכלל, תוסיפי חלבון