8 תשובות
למה נדרת את זה ?...
וכן
אנונימית
לא, אך לעשות תשובה
אסור לנדור לשווא!! למה עשית את זה??
תלך לעשות התרת נדרים כמה שיותר מהר ואל תנדור יותר בחיים שלך!! אסור להתעסק בדברים כאלה
כן. צריך בעיקר לעשות תשובה.
^דבר ראשון תתנצל בפני בורא עולם.

דבר שני תקבל על עצמך להפסיק לנדור ולעשות את המעשה הזה.

דבר שלישי תקבל על עצמך קבלה כלשהי לדוגמא: להניח תפילין במשך חודש או להתפלל תפילה אחת ביום (מנחה, שחרית, ערבית.) או כל דבר שקשור לדת.
שואל השאלה:
מה זה תשובה
אנונימי
ממשיכה את התשובה מעלי.
כדאי שהקבלה תיהיה קשורה בנושא שבו נפלת. או קבלה לא לנדור אלא רק בל"נ. או קבלה בנושא שמירת הברית.
כדאי גם לשים דד ליין- תאריך שעד אליו תקיים את הקבלה, ככה פחות סיכוי שתיפול שוב, ואחכ תיקח את אותה החלטה שוב ושוב לזמנים מוגבלים מראש עד שזה יהיה חלק ממך תוכל לקחת קבלה נוספת.