5 תשובות
סרווה זה מה שאני משתמשת
אני משתמשת בסרווה וזה עשה לי פלאים בעור
העור שלי ניהיה פי אלף יותר חלק בלי עין הרע וזה החלים לי המון צלקות
ממליצה על סרווה
העור שלי ניהיה פי אלף יותר חלק בלי עין הרע וזה החלים לי המון צלקות
ממליצה על סרווה
אם את ממש סובלת מאקנה אז אקניל אבל אם לא אז הייתי הולכת על סרווה הטורקיז לעור שומני אבל שתדעי שיש להם גם אחד לאקנה לא יודעת אם הוא טוב
אנונימית
קל שסרווה
שואל השאלה:
שיט שטפתי עם אקניל
שיט שטפתי עם אקניל
אנונימית
באותו הנושא: