8 תשובות
שואל השאלה:
לפנות אליה לגבי זה? זה ממש מפריע לי שהמחנכת שלי מתנהגת ככה
אנונימי
אני לא יודעת עד כמה הפניה תעשה טוב
אנונימית
שואל השאלה:
היא אומרת שהיא עושה את זה כי הם מתנהגים לא יפה ומזלזלים אבל לא נראה לי שזה נכון, פעם אחת התלמיד הזה אמר לתלמיד אחר שלא היה לו כוח לבוא "אל תבוא פשוט לזמן מחנכת" והכוונה שלו הייתה שאם הוא לא מרגיש טוב שלא יבוא לא קשור למחנכת וזה כדי שיהיה לו זמן להתארגן, וזה נראה שהיא שומרת טינה וזה מעצבן אותי
אנונימי
שואל השאלה:
אבל זה לא בסדר היא לא יכולה להמשיך לשמור עליו טינה
אנונימי
אז תשלח לה הודעה ותדבר איתה לגביי זה
אנונימית
זה ממש לא בסדר
זה מוריד המון ממנה למרות זה שאני לא מכירה אותה
אנונימית
שואל השאלה:
אני יודע, וזה ממש מוריד מההערכה שלי כלפיה, למרות שאליי היא מתייחסת מדהים והיא באמת מחנכת טובה היא מתנהגת כאילו היא אמא שלנו אבל זה לא בסדר
אנונימי
זה ממש לא יפה מצידה
זו בהחלט הפליה
אנונימית