12 תשובות
אני לא יודעת איך לעקל את השאלה הזאת
וויט וואט
שאלה מכשילה
שאלה מכשילה
שואל השאלה:
חח נכון שזה רעיון גאוני לסרט? חחהחה הייתי רואה את הסרט הזה רק אם הייתי במאית סרטים טובה ועושה אותו טוב
חח גם אתם הייתם רוצים סרט כזה?
חח נכון שזה רעיון גאוני לסרט? חחהחה הייתי רואה את הסרט הזה רק אם הייתי במאית סרטים טובה ועושה אותו טוב
חח גם אתם הייתם רוצים סרט כזה?
אנונימית
הייתי רואה וממליצה לחברים.
כי וואו מה זה הדבר הגאוני הזה.
כי וואו מה זה הדבר הגאוני הזה.
שואל השאלה:
תודה בננה פיש!חיממת את ה❤
תודה בננה פיש!חיממת את ה❤
אנונימית
לא יודע
מבחינה פיזיולוגית זה לא יתאים, כשחתולים מביעים שמחה הם מגרגרים, רוב הכלבים כשהם מגרגרים הם עצבניים וכשהם מקשקשים בזנב הם שמחים אבל אצל חתולים כשהם מזיזים את הזנב הם שמחים והם רגילים שהם יכולים לעבור מתחת ובתוך דברים כמו גדר, לא מסביב בזמן שכלבים אפילו לא ידעו שהם יכולים לנחות על הרגליים וילכו יותר ממה שהם צריכים...
אילו בגוף של חתול לא ידעו שהם צריכים להבריח עכברים וכך יהיו יותר עכברים ונחשים(גלגל החיים, אם יש עכברים וחתולים לא אוכלים אותם אז נחשים יבואו ויוכלו..)
וגם כלבים (בגוף של חתול) ימשיכו לרדוף אחרי מי שנראה כמו חתול וחתולים (בגוף של כלב) יריבו עם מי שבגוף של כלב.
כלבים נושכים קודם וחתולים שורטים וגם נושכים.
הגופות המהלכות של הכלבים יגרמו לתוהו ובוהו בכל טיול...
קיצר, לא רעיון טוב.
אילו בגוף של חתול לא ידעו שהם צריכים להבריח עכברים וכך יהיו יותר עכברים ונחשים(גלגל החיים, אם יש עכברים וחתולים לא אוכלים אותם אז נחשים יבואו ויוכלו..)
וגם כלבים (בגוף של חתול) ימשיכו לרדוף אחרי מי שנראה כמו חתול וחתולים (בגוף של כלב) יריבו עם מי שבגוף של כלב.
כלבים נושכים קודם וחתולים שורטים וגם נושכים.
הגופות המהלכות של הכלבים יגרמו לתוהו ובוהו בכל טיול...
קיצר, לא רעיון טוב.
שואל השאלה:
חח וואו קצת צחקתי בשאלה שלך רותם איזה דברים מצחיקים הם היו עושים ככה ..וואו רותם ממש תודה על ההסבר המפורט זה ממש עזר להבין את השוני ביניהם.
וכן בטח החתולים היו רגועים וחברותיים ממש עוד יותר(כי הם כלבים בפנים, והם היו הולכים כל היום עם כדורי משחק בפה וצעצועי פרווה,והיו רוצים כל הזמן ללכת לשחות בים ולרוץ בים בטיול כל הזמן)
והכלבים (החתולים )היו שמחים לאכול עצמות גדולות של חטיף לכלבים שמעולם הם לא אכלו ובטח הם היו רוצים כל הזמן להשתמש בציפורניים..הם היו עושים ציפורניים על עצים בלי הצלחה איכשהו היו משפשפים את הרגליים על העצים עשר אלף פעמים וניהיים עצובים שהם לא מצליחים לגרד את העץ:( וגם שהם לא יכולים לטפס עץ העץ :(
חח וואו קצת צחקתי בשאלה שלך רותם איזה דברים מצחיקים הם היו עושים ככה ..וואו רותם ממש תודה על ההסבר המפורט זה ממש עזר להבין את השוני ביניהם.
וכן בטח החתולים היו רגועים וחברותיים ממש עוד יותר(כי הם כלבים בפנים, והם היו הולכים כל היום עם כדורי משחק בפה וצעצועי פרווה,והיו רוצים כל הזמן ללכת לשחות בים ולרוץ בים בטיול כל הזמן)
והכלבים (החתולים )היו שמחים לאכול עצמות גדולות של חטיף לכלבים שמעולם הם לא אכלו ובטח הם היו רוצים כל הזמן להשתמש בציפורניים..הם היו עושים ציפורניים על עצים בלי הצלחה איכשהו היו משפשפים את הרגליים על העצים עשר אלף פעמים וניהיים עצובים שהם לא מצליחים לגרד את העץ:( וגם שהם לא יכולים לטפס עץ העץ :(
אנונימית
^ כן ראיתי כלבים מתפסים.
וכלבים לא דווקא רגועים וחברותיים, יש גם כמה ממש משוגעים. וככל הנראה הם היו ברחוב כי חתולים אז פחות משחקים ויותר לאכול מה שהם רואים ולמות מזה.
הם ממש אוהבים שוקולד, חבל שזה הורג אותם...
וכלבים לא דווקא רגועים וחברותיים, יש גם כמה ממש משוגעים. וככל הנראה הם היו ברחוב כי חתולים אז פחות משחקים ויותר לאכול מה שהם רואים ולמות מזה.
הם ממש אוהבים שוקולד, חבל שזה הורג אותם...
שואל השאלה:
את צודקת כלבים אוהבים לאכול אוכל של בני אדם וכל מיני שטויות לא משנה מה זה..פיצה..או פיתה.. תפוחי אדמה ...בורקס....ועוגיות עוגות ומתוקים(נכון שוקולד וקקאו וסוכר לבן רעיל ואסור גם לכלבים וגם לחתולים)ככה שהכלבים בתוך הגוף של החתולים יוכלו כל דבר ברחוב שיזרקו וזרקו על הרצפה לא משנה מה.כי כלבים לא מבינים באוכל שמה מותר ובגלל זה הם צריכים בני אדם לצידם כל דקה לחינוך ולימוד.
וחתולים אוכלים רק דברי בשר(או צהוב של ביצה קשה והלבן) ואם הם ממש רעבים הם אוכלים גם לחם/לחמניה בחוץ אבל לא יותר מזה.הם יודעים מה מותר להם איכשהו חח
את צודקת כלבים אוהבים לאכול אוכל של בני אדם וכל מיני שטויות לא משנה מה זה..פיצה..או פיתה.. תפוחי אדמה ...בורקס....ועוגיות עוגות ומתוקים(נכון שוקולד וקקאו וסוכר לבן רעיל ואסור גם לכלבים וגם לחתולים)ככה שהכלבים בתוך הגוף של החתולים יוכלו כל דבר ברחוב שיזרקו וזרקו על הרצפה לא משנה מה.כי כלבים לא מבינים באוכל שמה מותר ובגלל זה הם צריכים בני אדם לצידם כל דקה לחינוך ולימוד.
וחתולים אוכלים רק דברי בשר(או צהוב של ביצה קשה והלבן) ואם הם ממש רעבים הם אוכלים גם לחם/לחמניה בחוץ אבל לא יותר מזה.הם יודעים מה מותר להם איכשהו חח
אנונימית
איזהה שאלהה
יכול להיות שזה יעבוד
יכול להיות שזה יעבוד
^^
מסתבר שאם מרגילים חתול להיות צמחוני הוא יכול גם לנשנש מלפפון בארוחת הצהריים.
כבר ראיתי חתול עושה את זה.
מסתבר שאם מרגילים חתול להיות צמחוני הוא יכול גם לנשנש מלפפון בארוחת הצהריים.
כבר ראיתי חתול עושה את זה.
באותו הנושא: