6 תשובות
אל תכתבי לו. זה סתם יערער אותו ויפגע בו, תנסי ךצאת יותר מהבית זה גם יעזור לך להרגיש יותר טוב
כמה זמן אתם ככה ותיד שווה לשבת ולדבר איתו על זה ומה שאת מרגישה
שואל השאלה:
אבל לא מתחילים איתי ואני לא יוצאת ככ מהבית אז איך
אנונימית
תתקדמי הלאה.
תכירי מישהו חדש
שואל השאלה:
הוא גם מדבר עם בנות באינסטגרם וזה ( אני עדיין לא התנתקתי לו מהאינסטגרם )
אנונימית
אם את מתגעגעת אז חזרו לך הרגשות..