7 תשובות
תעשני גוינט
אם תישני את לא תקומי, עדיף שתישארי ערה וזהו
כבר שאלת את זה
שואל השאלה:
מה?
מה?
אנונימית
שואל השאלה:
כן תמיד קורה כי אני לא ישנתי כל היום,אבל אז אני אהיה עייפה^^^
כן תמיד קורה כי אני לא ישנתי כל היום,אבל אז אני אהיה עייפה^^^
אנונימית
צאי מסטיפס הרגע. תכבי את כל האורות
מנסה להירדם
תעצמי עיניים תרחיקי את הטלפון
תנסי לראות asmr
תעצמי עיניים תרחיקי את הטלפון
תנסי לראות asmr
באותו הנושא: