7 תשובות
תעשני גוינט
אם תישני את לא תקומי, עדיף שתישארי ערה וזהו
שואל השאלה:
מה?
אנונימית
שואל השאלה:
כן תמיד קורה כי אני לא ישנתי כל היום,אבל אז אני אהיה עייפה^^^
אנונימית
צאי מסטיפס הרגע. תכבי את כל האורות
מנסה להירדם
תעצמי עיניים תרחיקי את הטלפון
תנסי לראות asmr