5 תשובות
עצוב שנותנים להם לשחק ולהצליח
שיש להם זכות לבקר את הממשלה ואת הצבא כמו כל אזרח ישראלי שחי במדינה דמוקרטית
מזעזע שנותנים להם במה
^^^^במה תרתי משמע חח
אני חולה על דרוזים