9 תשובות
וואו,מהמם בעיינים,אקח אותו לעצמי :)
k7
סליחה לא
זה די משפט מוכר כזה, הוא אחלה מתחברת
אבל לא לקעקוע
אני הייתי מנסח אחרת
you shouldn't say you have nobody while you have yourself
אנונימי
שואל השאלה:
יא אנונימי אהבתי^^
אנונימית
לא יודעת עם כמה שהמשפט נכון זה פשוט משפט נדוש כזה^^
אנונימית
שואל השאלה:
זה משפט כדי להזכיר לי שאני לא לבד , לא בודדה .
ולא לזלזל בעצמי .
שאני לא תלויה באחרים אלה רק בעצמי ושאני אצליח בחיים בזכות עצמי בלבד גם אם אין לי אנשים תומכים מסביבי.

מחפשת משפט שיאפיין את זה. אבל לא מוצאת
אנונימית
בשביל מה סתם להרוס את הגוף תכתבי עם עט אם את כל כך אוהבת את המשפט את סתם תתחרטי למה לחרוט על העור
זה יותר משפט חפתקים באינסטגרם