3 תשובות
לא כדאי לדעתי יהיה הרבה עומס
אבל אולי כי את כבר בתל אביב יהיה לך קל יותר
אבל אולי כי את כבר בתל אביב יהיה לך קל יותר
אין הפגנות מחר לדעתי
מקסימום תלכי ברגל אם קרוב או אופניים/קורקינט
אנונימית
באותו הנושא: