7 תשובות
לא
לא.
נשמע כיף ברמות תהני:)
לא
זה כיף
ממש לא!
הלוואי שאח שלי בן ה17 היה ממשיך לצאת איתנו לטיולים
למרות שאנחנו רבים כל היום אני אוהבת אותו והוא אותי וחסר לי כשהוא לא בא וזה לא יחזור אז תנצל/י כל רגע עם המשפחה
לא