התחברות
הרשמה
איך זה שפעם הייתי חברה של כל השכבה ועכשיו יש לי בקושי 3 חברות?
אני באמת לא מבינה, כבר לא מזמינים אותי ככ מאז שעברתי לגהה למחלקה ו'
18 ביולי 2023, 22:22
חברה הכי טובה
ידידות
קנאה
מקובלים
בדידות
2 תשובות
כי אנשים משתנים וככל שאתה יותר קטן אז יותר קל לך להתחבר בדרך כלל עם אנשים , ואם זה 3 חברים ממש טובים זה ממש בסדר אפילו טוב
א
אהבלה ממוצעת
יהיה בסדר3>
א
אהבלה ממוצעת
באותו הנושא:
איך זה הגיוני שפעם הייתי בלונדינית עם עניים כחולות ועכשיו אני שטנית עם עניים חומות ירוקות?
איך זה הגיוני שפעם הייתי נראית יותר ושקלתי פחות ועכשיו אני נראית פחות ושוקלת יותר?
איך זה שפעם הייתי מקובלת ממש ועכשיו אני תמיד בצד כזה?
הייתי עכשיו בקיוסק עם כמה חברות וישבו שם בנים משכבה מעליי שפשוט התחילו לרדת עלינו
יש לי ילד בשכבה שפעם הוא היה בגובה שלי (1.70) ועכשיו הוא 1.98 איך זה אפשרי?
יש לי ילדה בשכבה שהיא קצת פחות מקובלת והיא ממש נחמדה והיינו פעם חברות ועכשיו
איך זה יכול להיות שפעם לא הייתי פוטוגני,ועכשיו התחילו להגיד לי שאני פוטוגני?
למה אני לא מצליחה לבכות משירים שפעם הייתי בוכה מהם ועכשיו רק נהנת מהשיר וצוחקת אפילו?
קטילה ל"אפילו עם רותם(הילד הכי נחות בשכבה)הייתי בוגדת בך,אם הייתי חברה שלך"
זה נורמאלי שפעם מכיתה א עד ד הייתי 15 קילו ועכשיו בכיתה ו 25 נישבעת אמיתי
הגיוני שפעם הייתי מצחיקה רצח ועכשיו אני כל כך לא?