4 תשובות
גם לי זה ככה
אין ממש מה לעשות עם זה
אין ממש מה לעשות עם זה
לעשות גאלח.
בשניה אחת אתה נהיה חתיך מבטיחה לך
בשניה אחת אתה נהיה חתיך מבטיחה לך
אל אל אל תעשה גלח באמתת
ואל תדאג זה לא משנה זה גם כמו שלי יש שיער שטני בלונדיני גלי ובבריכה הוא נראה חום וממש דק אז זה לא נראה טוב תמיד
ואל תדאג זה לא משנה זה גם כמו שלי יש שיער שטני בלונדיני גלי ובבריכה הוא נראה חום וממש דק אז זה לא נראה טוב תמיד
וואי גם אצלי אני מתולתלת ושאני נכנסת לבריכה/ים השיער נירא כולכך רע.
באותו הנושא: