7 תשובות
תשבי במקום רנדומלי ויכול להיות שתפתחי קשר עם מי שישב לידך :)
זה בסדר גם לשבת לבד ולנסות להכיר חברים לאט לאט
אנונימית
שואל השאלה:
אבל כולם יושבים ביחד ואני אשאר לבד
אנונימית
שואל השאלה:
אני שנה שנייה בכיתה הזאת ולא הכרתי חברים
אנונימית
אם יש לך חברים מכיתות אחרות אולי תעברי כיתה
אני יושבת לבד כבר שנים, וזו הדרך שבה מצאתי את החברים שלי