7 תשובות
לא
אני שואל את עצמי את אותה שאלה
הוא מכין צבא חזק שיגן עלינו מכל הערבים
לא תרם לעולם,הוא נער גבעות,תמיד היה ותמיד יהיה
הוא פשוט טרוריסט ישראלי שמקומו בכלא
אני ימני ואני חושב שהוא קשקשן
^^^^^הצבא לא השתנה מאז שהוא הגיע לקואלציה. תוותר.
שום דבר. רק נזק.
להגיד משפט כמו "שהורגים יותר מחבלים נהרגים יותר אזרחים". מביך שלו.