9 תשובות
בשביל אחיך כן
שואל השאלה:
אבל אין לי איתה כלום אז למה בכוח
אנונימית
תעשי מאמץ.. את לא חייבת להיות חברה הכי טובה שלה אבל תהי בסדר איתה כדי להמנע ממצבים לא נעימים כשנמצאים כולם ביחד
שואל השאלה:
כבר דיברנו כמה פעמים לא מתחברת
אנונימית
כאילו את לא צריכה להתחבר לבן אדם שאת לא אוהבת, אבל את יכולה אולי כן לנסות בשביל אח שלך ובשביל ההורים שלך
שואל השאלה:
אמרתי שכבר דיברנו היא באה לפה כמה פעמים ובכל זאת מנסים בכוח אין לי מה לדבר איתה
אנונימית
לא חייבת.
תעשי מה שאת רוצה.
תראי אם היא גם לא מתחברת אלייך אז תדברי על זה עם ההורים שלך, כי אם היא לא מתחברת אלייך גם אין לך סיבה להתחבר אליה
את לא צריכה להיות ממש בסטי שלה אבל תנסי להיות איתה ביחסים טובים לצאת איתה קצת (לפי המינימום שמצופה ממך) ולדבר איתה בעיקר כשהיא אצלכם