התחברות
הרשמה
יש לי חבר ילדות מגיל שנה שההורים שלנו חברים עד עכשיו אבל אני והוא לא נפגשו איזה 8 שנים אבל ההורים שלנו כן מדברים ונפגשים
המשך:
השאלה שלי אם יהיה מוזר פתאום להשים לו עוקב באינסטגרם?
18 ביולי 2023, 16:06
גיל
3 תשובות
לא יהיה מוזר. למה לא. אולי תצא מזה חברות טובה
נ
נערת רפאים
שואל השאלה:
אני בן ותודה
F
FaZE-kt
כן עדיין. יכול להיות שתהיו חברים טובים
נ
נערת רפאים
באותו הנושא:
עברתי לתת אביב השנה והכרתי פה את חבר שלי,יש המון בלגאן בין המשפחות שלו ושלי ולאחרונה גילינו שההורים שלנו היו ביחד פעם
למה ההורים שלנו בילדות אמרו לנו שאם אוכלים בשר וחלב זה עושה כאב בטן?
היי לכולם, אני מפורסם ואני התאהבתי בילדה שההפרש גילאים שלנו הוא 6 שנים
מה אתם חושבים על ההורים שמרשים לילדות שלהן לק ג'ל בגיל 11-12?
היריון בגיל 17 בלי חבר , לדעתכם צריך להפיל או להשאיר ושההורים של הילדה יעזרו לה?
אנחנו חבורה של ילדים יהודים ויש ילדה ערבייה שרוצה להצטרף לחבורה שלנו ולהיות חברה שלנו
חברים שלי ואני גילינו עכשיו שההורים של אחד החברים הכי טובים שלנו זוכרים אותנו בשמות מעליבים.
לגיטימי שההורים שלי חברים הכי טובים של הילדה שעשתה עליי חרם פעם?
למה הורים משתכרים מחצי כוס יין וילדים בגיל שלנו צריכים איזה חמש כוסות וודקה בשביל להשתכר?
אתם חושבים שזה בסדר שהנשיקה הראשונה שלי תהיה בגיל 13? כאילו זה חבר ילדות וההורים חברים אז נראה לי סבבה לא?
איך זה ללכת לבר מצווה של אח של הקראש שלי וההורים שלנו מכירים בערך מגיל 7?