10 תשובות
זה באמת לא בסדר עצוב שזה מה שילדים משחקים בו
אתה לדעץי
זה לא בסדר, יש סיבה שלמשחקים יש הגבלת גיל.
מה המשחק?
שואל השאלה:
המשחק הוא ל18+, זה כתוב כשקונים אותו.
המשחק הוא ל18+, זה כתוב כשקונים אותו.
שואל השאלה:
wolfenstein זה בעצם משחק על נאצים שיש שם מלא רצח וממש רואים את כל הדם ולדעתי זה לא מתאים לגיל 9
wolfenstein זה בעצם משחק על נאצים שיש שם מלא רצח וממש רואים את כל הדם ולדעתי זה לא מתאים לגיל 9
וואו המשחק הזה של וולפנשטיין ממש gore ולא מתאים בעליל לילדים בני 9 או פחות מ16.
את חד משמעית צודקת, זה לא בסדר בכלל.
את חד משמעית צודקת, זה לא בסדר בכלל.
ואי תרחיקי אותו מזה...
לא. להרחיק אותו מזה .
ממש לא אבל יש משחקים שאין לי שמץ למה הם משחקי 18 פלוס אבל עדיין אני למשל כל הזמח משחקת משחקים 18 כמו גד אוף וור וכו אבל ילדים בני שמונה אפילו פורטנייט לא לגילהם
באותו הנושא: