12 תשובות
the nights - avicii
פעם אני מתברבר פעם אני מדבר הרבה חופרר
שואל השאלה:
^איך קוראים לזה?
^איך קוראים לזה?
אנונימית
שיר הסלפי
שואל השאלה:
לאא זה ישן יש לך אולי עוד משהו?
לאא זה ישן יש לך אולי עוד משהו?
אנונימית
call on me של eric prydz?
levels של אביצ'י?
no bad days של מקלאמור וקולט?
יש את דבר איתי חופש
שואל השאלה:
בעברית כאילו
בעברית כאילו
אנונימית
יש את השיר של שוברי גלים
יש את אש באדמה חם לי בנשמה
באותו הנושא: