7 תשובות
אני אחת כזו שחושבת שזה יכול לעבוד גם בהפרש של 30 שנה, ממקום אישי שיצא לי לראות זוגיות כזו לעומק - זה עניין של בגרות. וברגע ששני הצדדים בוגרים ויודעים לאן הם נכנסים ההפרש לא אמור לשחק להם בזוגיות.
שואל השאלה:
אז ילדה בת 16 יכולה לצאת עם מישהו בן 24? זה מה שאת אומרת
אנונימית
^נדיר שזה יעבוד בדור של היום אבל אם היא מספיק בוגרת ויודעת לאן היא נכנסת כבר בגיל כזה - כן.
לדעתי בגיל הזה שנתיים שלוש לכל היותר. בגיל ההתבגרות כל שנה משנה וראש של 19 ושל 15 לא עובדים אותו הדבר.
בשביל מישהי בגיל 16/17 לצאת עם מישהו בן 20+ זה קצת קריטי.. שני האנשים חיים בעולמות שונים מאוד ותמיד יש חשש של ניצול או חוסר הבנה של הצד השני. בגילאים גדולים יותר, ההפרש כבר יכול להיות פחות קריטי כי העולמות ואורח החיים נהיים דומים יותר.
מעדיפה לצאת עם מישהו שנה או שנתיים מעליי בגיל