2 תשובות
זה תחת אגף של כןח אדם בשם אחר אכא
מאמינה שאת תעסקי בדברים שקשורים לכוח אדם
נגיד כמה חיילים צריך ביחידה מסויימת וכאלה
תלוי בך אם לחתום או לא
לדעתי זה שיבוץ יומיות
מאמינה שאת תעסקי בדברים שקשורים לכוח אדם
נגיד כמה חיילים צריך ביחידה מסויימת וכאלה
תלוי בך אם לחתום או לא
לדעתי זה שיבוץ יומיות
זה תפקיד פקידותי כזה, את כנראה פשוט תהיי באגף שמתעסק בשיבוץ ותכנון צרכים של יחידות שונות.
נגיד כאן חסר ככה וככה תקנים, פה צריך יותר חיילים חדשים/מילואים/קצינים לפי הצרכים והמטרות של היחידה שתהיי אחראית עליה.
אני לא מכירה את התפקיד אישית אז אני לא יודעת אם שווה ללכת אבל לא הייתי חותמת ויתור, לכי ומקסימום תחליפי
נגיד כאן חסר ככה וככה תקנים, פה צריך יותר חיילים חדשים/מילואים/קצינים לפי הצרכים והמטרות של היחידה שתהיי אחראית עליה.
אני לא מכירה את התפקיד אישית אז אני לא יודעת אם שווה ללכת אבל לא הייתי חותמת ויתור, לכי ומקסימום תחליפי
באותו הנושא: