15 תשובות
אדמה
המים או האש
אני חושבת שהאש
אדמה
שואל השאלה:
ברו האוויר הכי חלשים
ברו האוויר הכי חלשים
אנונימי
ואיי איך אני מתגעגעת לאווטאר
ממשהו יודע איפה רואים? יש בדיסני או משהו?
ממשהו יודע איפה רואים? יש בדיסני או משהו?
^^
מבטיחה שכן אין להם כלום
מבטיחה שכן אין להם כלום
כשפות דם מנצחת את כולם
והיא שייכת לכשפות מים כי דם זה נוזל בגוף.
והיא שייכת לכשפות מים כי דם זה נוזל בגוף.
מים זה האלמנט הכי חזק לדעתי
אמאלה דם היה עושה לי סיוטיםם
שואל השאלה:
נכון דם זה קטלני וזה חלק מהכשפי מים אז עוד הוכחה למים חח
נכון דם זה קטלני וזה חלק מהכשפי מים אז עוד הוכחה למים חח
אנונימי
כן וגם מים אפשר לייצר מהאוויר ומהפרחים ולא רק ממקור מים^
אני חושב שיש תשובה לזה בסדרה אומת האש איתה קורבה לנצחח במלחמת 100 השנים אם אנג לא היה מתערב
יש סדרה שלמה שבה אומת האש מנצחת
מים בוודאות