6 תשובות
לא הטעם שלי
לדעתי לא
שואל השאלה:
כי הוא גמד?
אנונימי
לא קשור לגובה הוא פשוט לא חתיך
נעע, הגובה לא משנה לי
פשוט מבחינת תווי פנים ונראות הוא לא מושך בעיניי.