6 תשובות
לא הטעם שלי
לדעתי לא
שואל השאלה:
כי הוא גמד?
כי הוא גמד?
אנונימי
לא
לא קשור לגובה הוא פשוט לא חתיך
נעע, הגובה לא משנה לי
פשוט מבחינת תווי פנים ונראות הוא לא מושך בעיניי.
פשוט מבחינת תווי פנים ונראות הוא לא מושך בעיניי.
באותו הנושא: