6 תשובות
לא כולם אבל רובם
הרוב כן
האמת שלא כןלם , המשפחה שלי ימנית וגם מסורתית ואנחנו בעד דמוקרטיה אבל לא עכשיו להפגין וזה על דברים שטותיים
לא כולם, יש גם המון שנגד הרפורמה
לא בהכרח
לא כולם
באותו הנושא: